 
                         
                         
                             
                                                                          
                                              - 35 %
 
   
                                
                                                
                                                              
                                    - 35 %
Z internetové lamy svým vlastním copywriterem (snadno a rychle) v pěti kapitolách aneb Vše, co o copywritingu v českém prostředí potřebujete vědět.
Nemáte vystudovaný marketing a nikdy jste nepracovali v internetové agentuře? To ještě neznamená, že byste tvorbu webových textů nemohli vzít do vlastních rukou! Webcopywriting pro samouky je kniha napsaná tak, aby jí rozuměla každá internetová lama. S její pomocí si vybudujete přesvědčivou internetovou identitu, připravíte strategii pro webový obsah a napíšete produktové texty, které budou zákazníkům dávat smysl. Co víc potřebujete k podnikání v éře internetu? Jen kvalitní produkt, trochu odvahy a chuť komunikovat s lidmi. Všechno ostatní přijde samo.
Webový copywriter a kreativec Pavel Šenkapoun zúročil své zkušenosti s psaním textů na zakázku a vytvořil knihu, která je v mnoha ohledech jedinečná. Svým osobitým stylem popisuje, co si před psaním textů na web a budováním svojí značky rozmyslet, jak zformulovat prodejní argumenty, zvolit cílovou skupinu, jak napsat headline nebo také, jaká by měla být správná struktura vašeho webu.
O autorovi:
Pavel Šenkapoun je copywriter, kreativec a komunikační stratég. Specializuje se na špičkový copywriting a obsahový marketing pro klienty, kteří vyžadují vysokou kvalitu a jsou ochotni za ni zaplatit. Také se věnuje školením copywritingu na workshopech i ve firmách. Ve svém „mimo copy“ čase je folkovým zpěvákem a básníkem. V Zoner pressu mu vyšly dvě velmi úspěšné knihy – příručka 
Webcopywriting pro samouky
 a výbor z článků blogu Nejlepší copywriter 
To nejlepší z Nejlepšího copywritera.
Titul Webcopywriting pro samouky k dispozici i ve formě audioknihy (prostřednictvím prodejce progresguru.cz).
Z internetové lamy svým vlastním copywriterem (snadno a rychle) v pěti kapitolách aneb Vše, co o copywritingu v českém prostředí potřebujete vědět.
Nemáte vystudovaný marketing a nikdy jste nepracovali v internetové agentuře? To ještě neznamená, že byste tvorbu webových textů nemohli vzít do vlastních rukou! Webcopywriting pro samouky je kniha napsaná tak, aby jí rozuměla každá internetová lama. S její pomocí si vybudujete přesvědčivou internetovou identitu, připravíte strategii pro webový obsah a napíšete produktové texty, které budou zákazníkům dávat smysl. Co víc potřebujete k podnikání v éře internetu? Jen kvalitní produkt, trochu odvahy a chuť komunikovat s lidmi. Všechno ostatní přijde samo.
Webový copywriter a kreativec Pavel Šenkapoun zúročil své zkušenosti s psaním textů na zakázku a vytvořil knihu, která je v mnoha ohledech jedinečná. Svým osobitým stylem popisuje, co si před psaním textů na web a budováním svojí značky rozmyslet, jak zformulovat prodejní argumenty, zvolit cílovou skupinu, jak napsat headline nebo také, jaká by měla být správná struktura vašeho webu.
O autorovi:
Pavel Šenkapoun je copywriter, kreativec a komunikační stratég. Specializuje se na špičkový copywriting a obsahový marketing pro klienty, kteří vyžadují vysokou kvalitu a jsou ochotni za ni zaplatit. Také se věnuje školením copywritingu na workshopech i ve firmách. Ve svém „mimo copy“ čase je folkovým zpěvákem a básníkem. V Zoner pressu mu vyšly dvě velmi úspěšné knihy – příručka 
Webcopywriting pro samouky
 a výbor z článků blogu Nejlepší copywriter 
To nejlepší z Nejlepšího copywritera.
Titul Webcopywriting pro samouky k dispozici i ve formě audioknihy (prostřednictvím prodejce progresguru.cz).
| Parametr | Hodnota | 
| Autor | Pavel Šenkapoun | 
| Překlad | - | 
| Rozměry | 168 x 230 mm | 
| Datum vydání | 2015 | 
| Počet stran | 208 | 
| Typ vazby | měkká | 
| Přílohy | - | 
| Barva | barevná | 
| ISBN tištěné knihy | 978-80-7413-176-9 | 
| EAN | 9788074131769 | 
| Katalogové číslo | ZRK1424 | 
| Vydavatel | Zoner Press | 
 
                      		Až bude zboží dostupné, budeme Vás informovat.
| Parametr | Hodnota | 
| Autor | Pavel Šenkapoun | 
| Překlad | - | 
| Rozměry | 168 x 230 mm | 
| Datum vydání | 2015 | 
| Počet stran | 208 | 
| Typ vazby | měkká | 
| Přílohy | - | 
| Barva | barevná | 
| ISBN tištěné knihy | 978-80-7413-176-9 | 
| EAN | 9788074131769 | 
| Katalogové číslo | ZRK1424 | 
| Vydavatel | Zoner Press | 
| Recenze knihy Nejlepšího copywritera | |
| Vyčerpávající recenze knihy „Webcopywriting pro samouky“. Jaká je nová kniha Pavla Šenkapouna? | 
 
                      		Až bude zboží dostupné, budeme Vás informovat.
Provozováno na systému Zoner inShop - Pronájem e-shopu a Tvorba e-shopu
Prosím otevřete si jej v GOOGLE CHROME.
 
            