- 71 %
   
                                
                                                
                                                              
                                    - 71 %
Skvělí vůdci jsou skvělí vypravěči.
Pokud chcete ostatní inspirovat či přesvědčit, data a nezáživná čísla nestačí – potřebujete k tomu příběh. Jako vůdce nemůžete požádat svůj tým, aby investoval do vize nebo strategie, které plně nerozumí, nebo jí dokonce nevěří – zejména pokud vaše nápady mají za cíl zcela překopat zavedené pořádky. Kniha Síla příběhu vychází z 30 000 let vyprávění příběhů a popisuje unikátní přístup, jak inspirovat a ovlivnit současnou digitální dobu. Použijte stejné strategie a postupy, které využily firmy jako Google, Facebook či Hulu pro oznámení některých svých největších průlomů. Když investujete do svého příběhu, budete schopni doslova ohnout limity času, peněz a lidí.
Objevte svůj nepopiratelný příběh. Až budete příště stát před vedoucími představiteli, investory, zákazníky nebo svým týmem, znemožněte jim pokusy odmítnout budoucnost, kterou se snažíte vytvořit. Využijte sílu příběhu a proměňte nemožné v nevyhnutelné.
Michael Margolis je výkonný ředitel a zakladatel společnosti Storied, která se věnuje komunikační strategii se zaměřením na příběh o inovaci a disrupci. Bývá často hlavním řečníkem na předních světových konferencích. Učil desítky tisíc studentů o narativní inteligenci a o tom, jak rozvíjet vyprávění příběhů jako organizační schopnost. Od roku 2002 byl poradcem klientů již z více než 34 průmyslových odvětví a 15 zemí – včetně společností Facebook, Google, Hulu, Greenpeace či NASA.
Skvělí vůdci jsou skvělí vypravěči.
Pokud chcete ostatní inspirovat či přesvědčit, data a nezáživná čísla nestačí – potřebujete k tomu příběh. Jako vůdce nemůžete požádat svůj tým, aby investoval do vize nebo strategie, které plně nerozumí, nebo jí dokonce nevěří – zejména pokud vaše nápady mají za cíl zcela překopat zavedené pořádky. Kniha Síla příběhu vychází z 30 000 let vyprávění příběhů a popisuje unikátní přístup, jak inspirovat a ovlivnit současnou digitální dobu. Použijte stejné strategie a postupy, které využily firmy jako Google, Facebook či Hulu pro oznámení některých svých největších průlomů. Když investujete do svého příběhu, budete schopni doslova ohnout limity času, peněz a lidí.
Objevte svůj nepopiratelný příběh. Až budete příště stát před vedoucími představiteli, investory, zákazníky nebo svým týmem, znemožněte jim pokusy odmítnout budoucnost, kterou se snažíte vytvořit. Využijte sílu příběhu a proměňte nemožné v nevyhnutelné.
Michael Margolis je výkonný ředitel a zakladatel společnosti Storied, která se věnuje komunikační strategii se zaměřením na příběh o inovaci a disrupci. Bývá často hlavním řečníkem na předních světových konferencích. Učil desítky tisíc studentů o narativní inteligenci a o tom, jak rozvíjet vyprávění příběhů jako organizační schopnost. Od roku 2002 byl poradcem klientů již z více než 34 průmyslových odvětví a 15 zemí – včetně společností Facebook, Google, Hulu, Greenpeace či NASA.
| Parametr | Hodnota | 
| Přílohy | - | 
| Barva | černobílá | 
| ISBN tištěné knihy | 978-80-7413-423-4 | 
| Typ vazby | brožovaná | 
| Překlad | Tomáš Suchánek | 
| Datum vydání | 2020 | 
| Rozměry | 150 x 230 mm | 
| Počet stran | 176 | 
| Autor | Michael Margolis | 
| EAN | 9788074134234 | 
| Katalogové číslo | ZRK2002-BAZAR | 
| Vydavatel | Zoner Press | 
                      		Až bude zboží dostupné, budeme Vás informovat.
| Parametr | Hodnota | 
| Přílohy | - | 
| Barva | černobílá | 
| ISBN tištěné knihy | 978-80-7413-423-4 | 
| Typ vazby | brožovaná | 
| Překlad | Tomáš Suchánek | 
| Datum vydání | 2020 | 
| Rozměry | 150 x 230 mm | 
| Počet stran | 176 | 
| Autor | Michael Margolis | 
| EAN | 9788074134234 | 
| Katalogové číslo | ZRK2002-BAZAR | 
| Vydavatel | Zoner Press | 
                      		Až bude zboží dostupné, budeme Vás informovat.
Provozováno na systému Zoner inShop - Pronájem e-shopu a Tvorba e-shopu
Prosím otevřete si jej v GOOGLE CHROME.
            