Dne 25. 3. 2025 nebude z technických důvodů možný osobní odběr ani odeslání zboží. Děkujeme za pochopení.
  • Není na skladě
  • Produkt jiného vydavatele
  • Skladem od: 7.10.2025

Heuréka!

Jak ze startupu vybudovat scaleup

Tomáš Braverman
  • Není na skladě
  • Produkt jiného vydavatele
  • Skladem od: 7.10.2025
Kdy knihy expedujeme?
404 Kč 449 Kč
i
Připravujeme

„Neobyčejně otevřený a autentický příběh – s konkrétními radami, spoustou inspirace i odvahou přiznat chyby.“
— Petr Bena, vice chairman of the board Alza.cz

„Místo superlativů nabízí ‚aha‘ momenty a praktické rady z reálného byznysu.“
— Jitka Dvořáková, ex-CEO CZC.cz a bývalá regionální ředitelka MALL Group South

Myslíte si, že víte, jak zvládat růst firmy?
Že stačí přidat lidi, procesy a kapitál? Omyl.

Tomáš Braverman proměnil Heureku z lokálního hráče v největší skupinu nákupních portálů střední a východní Evropy. Nyní odhaluje zákulisí této cesty a sdílí jedinečné know-how o tom, jak dosáhnout firemního růstu.

V knize rozebírá výzvy i náhlé krize, kterým jako lídr musel čelit – od budování nových týmů po konkureční souboje. A na základě reálných příběhů poskytuje řadu praktických rad, například ohledně akvizic, zavádění metodiky OKR nebo vlivu datové analýzy na rozvoj firmy. Neocení je pouze vrcholoví manažeři, ale všichni, kteří chtějí úspěšně (u)řídit růst svého podnikání, projektu či týmu.


V knize se mimo jiné dozvíte:
- Díky čemu Heureka obstála v konkurenci mezinárodních gigantů a během jediné dekády zdesetinásobila své příjmy.
- Firemní kultura nevzniká sama, ale shora, a CEO za ni nese plnou odpovědnost.
- Hromadné propouštění může být pro firmu ozdravné, i když se jí daří.
- Zaměstnanci neodcházejí kvůli penězům, ale kvůli šéfům – kvalitní lídr rozhoduje o jejich setrvání víc než mzda.
- Dlouhodobá strategie se nesmí stavět na zisku – skutečný kompas růstu představují metriky zaměřené na zákazníka.

Tato kniha vám ušetří spoustu přešlapů, které už autor udělal za vás.


O autorovi

Tomáš Braverman se zviditelnil zejména jako generální ředitel Heureka.cz. Nyní působí jako CEO Slevomat Group a nezávislý konzultant. Svým klientům pomáhá se škálováním a rozvojem digitálního podnikání. Věnuje se rovněž tvorbě podcastu, do kterého zve významné osobnosti podnikatelského prostředí. Se svou ženou a dvěma dětmi žije v Praze.

ZOBRAZIT  VÍCE MÉNĚ

Mohlo by se Vám líbit:

Superkomunikátoři
Superkomunikátoři
Charles Duhigg
386 Kč429 Kč
Investuj jako holka
Investuj jako holka
Jessica Spangler
350 Kč389 Kč
Být člověkem
Být člověkem
Lewis Dartnell
440 Kč489 Kč
Váš kapesní terapeut
Váš kapesní terapeut
Annie Zimmerman
386 Kč429 Kč
30 hodin
30 hodin
Dalibor Pulkert
440 Kč489 Kč
Paralelní vesmíry
Paralelní vesmíry
Rizwan Virk
315 Kč479 Kč
Férová práce
Férová práce
Kim Scottová
365 Kč539 Kč
Nové zbraně vlivu
Nové zbraně vlivu
Robert B. Cialdini
420 Kč599 Kč
Hodnotové investování
Hodnotové investování
Bruce C. Greenwald
440 Kč489 Kč
Hraj fér a vyhraj
Hraj fér a vyhraj
Michael Dell
319 Kč399 Kč
Čtyři směry business myšlení
244 Kč349 Kč
Stát se investorem
Stát se investorem
Mikuláš Splítek
382 Kč449 Kč
Radikální otevřenost
Radikální otevřenost
Kim Scottová
386 Kč429 Kč

Více o knize

„Neobyčejně otevřený a autentický příběh – s konkrétními radami, spoustou inspirace i odvahou přiznat chyby.“
— Petr Bena, vice chairman of the board Alza.cz

„Místo superlativů nabízí ‚aha‘ momenty a praktické rady z reálného byznysu.“
— Jitka Dvořáková, ex-CEO CZC.cz a bývalá regionální ředitelka MALL Group South

Myslíte si, že víte, jak zvládat růst firmy?
Že stačí přidat lidi, procesy a kapitál? Omyl.

Tomáš Braverman proměnil Heureku z lokálního hráče v největší skupinu nákupních portálů střední a východní Evropy. Nyní odhaluje zákulisí této cesty a sdílí jedinečné know-how o tom, jak dosáhnout firemního růstu.

V knize rozebírá výzvy i náhlé krize, kterým jako lídr musel čelit – od budování nových týmů po konkureční souboje. A na základě reálných příběhů poskytuje řadu praktických rad, například ohledně akvizic, zavádění metodiky OKR nebo vlivu datové analýzy na rozvoj firmy. Neocení je pouze vrcholoví manažeři, ale všichni, kteří chtějí úspěšně (u)řídit růst svého podnikání, projektu či týmu.


V knize se mimo jiné dozvíte:
- Díky čemu Heureka obstála v konkurenci mezinárodních gigantů a během jediné dekády zdesetinásobila své příjmy.
- Firemní kultura nevzniká sama, ale shora, a CEO za ni nese plnou odpovědnost.
- Hromadné propouštění může být pro firmu ozdravné, i když se jí daří.
- Zaměstnanci neodcházejí kvůli penězům, ale kvůli šéfům – kvalitní lídr rozhoduje o jejich setrvání víc než mzda.
- Dlouhodobá strategie se nesmí stavět na zisku – skutečný kompas růstu představují metriky zaměřené na zákazníka.

Tato kniha vám ušetří spoustu přešlapů, které už autor udělal za vás.


O autorovi

Tomáš Braverman se zviditelnil zejména jako generální ředitel Heureka.cz. Nyní působí jako CEO Slevomat Group a nezávislý konzultant. Svým klientům pomáhá se škálováním a rozvojem digitálního podnikání. Věnuje se rovněž tvorbě podcastu, do kterého zve významné osobnosti podnikatelského prostředí. Se svou ženou a dvěma dětmi žije v Praze.

Parametr Hodnota
Autor Tomáš Braverman
Překlad -
Rozměry 148 × 210 mm
Datum vydání 7.10.2025
Počet stran 256
Typ vazby pevná
Přílohy -
Barva černobílá
ISBN tištěné knihy 978-80-7555-285-3
EAN 9788075552853
Katalogové číslo ZME1283
Vydavatel Jan Melvil Publishing

Úspěšně jste si rezervovali produkt:

Parametr Hodnota
Autor Tomáš Braverman
Překlad -
Rozměry 148 × 210 mm
Datum vydání 7.10.2025
Počet stran 256
Typ vazby pevná
Přílohy -
Barva černobílá
ISBN tištěné knihy 978-80-7555-285-3
EAN 9788075552853
Katalogové číslo ZME1283
Vydavatel Jan Melvil Publishing

Úspěšně jste si rezervovali produkt:


Otevíráte stránku v nepodporovaném prohlížeči!

Prosím otevřete si jej v GOOGLE CHROME.