 
                         
                         
                             
                                                                          
                                              - 10 %
 
   
                                
                                                
                                                              
                                    - 10 %
Jak vyrobit zázrak? Legenda reklamního světa Rory Sutherland vás přesvědčí, že řešení problémů musíte hledat tam, kde nikdo jiný – ve sférách zdánlivé iracionality. Jen zde totiž najdete skutečné motivy rozhodnutí vašich zákazníků, kolegů a lidí obecně. I těch vlastních, ač si to málokdo z nás dokáže přiznat.
Porozumění tomu, co ovlivňuje naše chování, jak vytvořit důvěru ve značku, co je signalizace, jak využít placebo efekt a proč konečně aplikovat poznatky behaviorální psychologie nejen v reklamním, ale v jakémkoliv byznysu, vám Sutherland předá stylem nejzábavnějšího a nejbystřejšího společníka na večírku. Budete se dokonce těšit i na poznámky pod čarou. Ale hlavně získáte odvahu vyzkoušet své nejlepší nesmyslné nápady protěžované racionalitě navzdory. Protože dávají smysl.
Vaše představy o světě a lidech rozbijí poznatky jako:
Rory Sutherland (* 1965) je bývalý kreativní ředitel OgilvyOne, nyní místopředseda Ogilvy Group UK. V reklamní a marketingové branži se pohybuje více než 30 let. Svými sloupky pravidelně přispívá do časopisu The Spectator. I díky britskému humoru mají jeho TED Talks milionové počty zhlédnutí.
Jak vyrobit zázrak? Legenda reklamního světa Rory Sutherland vás přesvědčí, že řešení problémů musíte hledat tam, kde nikdo jiný – ve sférách zdánlivé iracionality. Jen zde totiž najdete skutečné motivy rozhodnutí vašich zákazníků, kolegů a lidí obecně. I těch vlastních, ač si to málokdo z nás dokáže přiznat.
Porozumění tomu, co ovlivňuje naše chování, jak vytvořit důvěru ve značku, co je signalizace, jak využít placebo efekt a proč konečně aplikovat poznatky behaviorální psychologie nejen v reklamním, ale v jakémkoliv byznysu, vám Sutherland předá stylem nejzábavnějšího a nejbystřejšího společníka na večírku. Budete se dokonce těšit i na poznámky pod čarou. Ale hlavně získáte odvahu vyzkoušet své nejlepší nesmyslné nápady protěžované racionalitě navzdory. Protože dávají smysl.
Vaše představy o světě a lidech rozbijí poznatky jako:
Rory Sutherland (* 1965) je bývalý kreativní ředitel OgilvyOne, nyní místopředseda Ogilvy Group UK. V reklamní a marketingové branži se pohybuje více než 30 let. Svými sloupky pravidelně přispívá do časopisu The Spectator. I díky britskému humoru mají jeho TED Talks milionové počty zhlédnutí.
| Parametr | Hodnota | 
| Autor | Rory Sutherland | 
| Překlad | Lenka Lichtenberg | 
| Rozměry | 140 x 202 mm | 
| Datum vydání | 2021 | 
| Počet stran | 400 | 
| Typ vazby | pevná | 
| Přílohy | - | 
| Barva | černobílá | 
| ISBN tištěné knihy | 978-80-7555-134-4 | 
| EAN | 9788075551344 | 
| Katalogové číslo | ZME1220 | 
| Vydavatel | Jan Melvil Publishing | 
 
                      		Až bude zboží dostupné, budeme Vás informovat.
| Parametr | Hodnota | 
| Autor | Rory Sutherland | 
| Překlad | Lenka Lichtenberg | 
| Rozměry | 140 x 202 mm | 
| Datum vydání | 2021 | 
| Počet stran | 400 | 
| Typ vazby | pevná | 
| Přílohy | - | 
| Barva | černobílá | 
| ISBN tištěné knihy | 978-80-7555-134-4 | 
| EAN | 9788075551344 | 
| Katalogové číslo | ZME1220 | 
| Vydavatel | Jan Melvil Publishing | 
 
                      		Až bude zboží dostupné, budeme Vás informovat.
Provozováno na systému Zoner inShop - Pronájem e-shopu a Tvorba e-shopu
Prosím otevřete si jej v GOOGLE CHROME.
 
            